Fredagskväll

Det blir en lugn kväll för mig. Jag ska läsa lite mer kurslitteratur, kanske titta på en film eller börja på en ny bok. Imorgon blir det en härlig, ledig dag i Stockholm och jag hoppas att fogarna är på min sida. Jag har gjort en liten lista över butikerna jag ska besöka så att jag tar allt i rätt ordning och inte behöver gå längre än nödvändigt.
Det blir ingen långt besök (som det ser ut nu) men några timmar ska spenderas i huvudstaden. Det är lite roligt för jag uptäckte precis att den 11-12 november 2011 spenderades i Stockholm, imorgon är det 10 november men ändå, det verkar bli en tradition att jag runt 10 november åker till Stockholm :-).
 
När vi var i Stockholm för ett år sedan träffade vi vår guddotter Aloysia och hennes systrar för första gången.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0