Fredagsnöje

Jag har precis kommit hem efter en tur in i framtiden. Vi har tittat på barnvagn för första gången, och om jag kände mig förvirrad innan så är det tyvärr inte bättre nu. Vi fick jättebra hjälp på babyproffsen och har en bunt med kataloger med oss hem så att vi kan titta i lugn och ro. Jag provkörde några olika modeller med både fasta och snurrande hjul och det finns fördelar med båda två så det är svårt att välja. Jag är glad att vi fick en första titt redan nu så att vi hinner smälta allt och fundera. Rent spontant så var mitt favoritmärke Brio, de kändes smidiga utan att se ut som rymdskepp (som jag tycker att vissa gör) men vi får se vart det slutar någonstans. Det är roligt att titta i alla fall och de hade så mycket mer än bara barnvagnar, jag var där i en timme och strosade runt och tittade på alla fina saker.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kan varmt rekommendera Brios vagnar... vi har varit supernöjd med Signes och Melvins!!! Lätta och smidiga men ändå rymliga och komfortabla med bra fjädring så bebis får åka mjukt och skönt!

2012-11-02 @ 19:18:08
Postat av: Anna

Japp, det är en djungel! Och som du säger det finns för och nackdelar med alla. Helst skulle man vilja ha en av varje så man kan byta lite som man känner ;)

2012-11-02 @ 20:02:31
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Kristin

Vad kul Jenny att du har haft Brio och är nöjd :-). Ja Anna, det vore det bästa :-) så kan man byta lite efter humör och beroende på vad man ska göra.

2012-11-02 @ 22:21:56
URL: http://Reising.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0