Halvvägs!

Idag har jag gått halv tiden av min graviditet. Enligt appen så har jag nu gått 140 av 280 dagar. Sen kommer bebisen nästan aldrig på exakt utsatt dag men nu vet jag att det bara är hälften kvar :). Tiden har gått fort samtidigt som de första månaderna när jag hängde över toaletten bitvis släpade sig fram.

Jag längtar efter att få köpa lite bodys och andra saker som kan vara bra att ha innan Lille Skrutt kommer. Jag älskar barnkläder, de är så små och söta. Vi köpte de första plaggen till bebisen när vi var på Island, vi hittade en jättemysig overall som den förhoppningsvis kan ha i början och en mössa som matchar till.
En del personer vill inte köpa någonting alls i förväg men det är något jag verkligen längtar efter! Om det inte skulle gå vägen så får man ta det då. Sen kommer vi vänta med en del kläder till efteråt, när vi vet om det är en pojke eller flicka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0