Helg i Göteborg

Vi hade satt klockan på 9 men det var ingen av oss som hörde den så H väckte mig först vid 10.30! Nu är jag duschad och ombytt och redo för frukost!
Vi la oss strax efter midnatt men jag låg vaken mellan 5-8 så det var skönt att få sova någon timme extra på morgonen.

Igår blev det lax till middag och räkmacka till kvällsfika så vi blir ordentligt bortskämda här i Göteborg :). Jag sov en timme i går eftermiddag och efter det mådde jag bättre så jag var pigg och glad hela kvällen. Vi tittade på TV och spelade "Stick upp", ett kortspel som är en favorit hos både mig och H.

Efter frukosten idag blir det en shopping, dels till en mammabutik i närheten och sen till Frölunda torg, om jag minns rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0