Julstämning

Jag kom in i julstämning när jag var ute på stan idag. De flesta butikerna har plockat fram julsakerna och jag gick faktiskt runt och njöt trots att det bara är början på november än.
Jag älskar julen och allt pyssel runt-i-kring med julbak, julgodis, julkort, pynt och julklappsinslagning. Jag längtar till julskyltningen när det blir julfika hemma hos oss efteråt. Jag har redan börjat spåna på vad vi ska bjuda på och det blir åtminstone en nyhet på fikabordet.
 
 
 
Jag lyssnar på julmusik på Spotify och var nästan på väg att börja tillverka mina första julkort men jag kände att orken inte skulle räcka till tillräckligt många som jag skulle behöva göra för att det skulle vara värt att rota fram allt saker som behövs.
 
Förra årets julgran
 
Ojojoj vad juligt det här inlägget blev. Jag blev lite nostalgisk och tittade igenom alla korten från december förra året, julen är verkligen härlig!

Kommentarer
Postat av: anna

Ja, den granen njöt ni av länge vill jag minnas!

2012-11-05 @ 18:25:44
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0