Måndag och frukost på sängen

Det blev en tidig frukost i sängen. Det tillhör inte vanligheterna att jag bjuder på frukost på sängen men vad gör man inte för sin älskade?
Jag har tittat på Nyhetsmorgon både på 1:an och 4:an och fått en lugn start på dagen. Det är en av fördelarna med att läsa på distans, annars gillar jag vanliga kurser bättre, där jag får komma iväg på föreläsningar och träffa folk.

Idag blir det studier för min del. Jag ska även ta mig ut en sväng och handla mat och kanske titta på en ny kalender. Det är något av en favorit hos mig. Att börja på en ny kalender som är helt tom känns så härligt! Då har man ett helt år framför sig som än så länge är ganska oplanerat, och den här våren blir mer oplanerad än någonsin :). Jag vill ha en kalender som liknar den jag har nu, för den har jag trivts bra med så jag hoppas att jag hittar en sådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0