Poliskontroll

Malin var jätteduktig på isen och det var riktigt kul att se henne åka igår. Efter det var det middag hos Håkans föräldrar och vid 21.30 åkte vi ut till Kullavik för att hälsa på, och när vi precis hade kommit in i Kullavik så blev jag invinkad till kanten för poliskontroll. Det var premiär för mig så jag blev lite nervös, trots att jag snart har varit nykter i ett halvår. Efter att ha kört fel (jag trodde att jag skulle följa efter bilen före mig) och därefter ha backat utan att köra på någon av poliserna så fick prata med den snygga polisen Henrik. Jag fick blåsa och så fick jag visa upp körkortet men slapp yttre besiktning ( gissa om jag är glad för det, när jag blir nervös så blir jag inte direkt bättre på bilens delar och funktioner ;-).

Idag blev det tidig uppstigning och nu sitter jag på stationen i Göteborg och väntar på tåget till Västerås som förhoppningsvis ska gå snart :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0