Tapeter

Besiktningen gick igenom utan problem så det var skönt. Vi gick igenom alla rum och tittade på golv, väggar, spikhål och andra intressanta saker. Eftersom vi bara har bott här i drygt 2 år och den var nyrenoverad när vi flyttade in så är lägenheten fortfarande i väldigt bra skick.
Jag kommer att sakna alla fina tapeter som vi fick välja när vi skulle flytta in. Alla tapeter är underbara men mina favoriter är de i vardagsrummet och hallen. Jag ska se om vi inte kan få in dem någonstans i det nya huset om det är något rum som behöver fixas.
Allting är ganska nyrenoverat i det nya huset, men någon dag kommer vi säkert att vilja göra om och då ska jag komma ihåg mina favoriter. Jag letade efter tapetbilder i mitt arkiv och det här var det bästa jag kunde hitta.

Här ser ni halltapeten. Den är lite guldig och så är det vita blommor.
 
Vardagsrumstapeten går i silver och beige, den här bilden är från förra julen, vi har inte fått upp några julsaker än.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0