Tisdagskväll med fisk och julklappsspåning

 
Både bullarna och lussekatterna blev gudomligt goda! De slank ner snabbt och nu ligger deras kompisar i frysen och väntar på Håkan som ska få smaka dem när han kommer hem i helgen.
Imorgon kommer receptet upp på de klassiska lussekatterna, och förhoppningsvis hinner jag få upp receptet på Saffransbullar med vit choklad innan helgen.
 
Dagens skörd
 
Idag har jag börjat spånat på en önskelista till jul. Det finns mycket fint att önska sig men det gäller att fundera på vad man helst vill ha. Vi kommer nog mest att önska oss saker till nya huset. Jag ska fundera lite mer men sen kommer det nog upp ett collage här på bloggen saker som jag önskar mig.
 
Nu är det snart dags att äta middag, fisken är i ugnen och börjar få fin färg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0