Tisdagstankar

Det blev en bra dag och det var kul att träffa mamma och pappa igen, de var bruna och min syster förevigade dem med tillsammans med mig som är vitast av alla... Men det får ni inte se här. När jag kom hem blev det kvällsmat, köttfärssåsen och trots att det är tredje målet på två dagar så är det lika gott ändå. Nu sitter jag i soffan och läser bloggar och nyheter.
 
Imorgon ska jag till gymet och säga upp mitt medlemsskap. Jag har inte tränat under graviditeten (först på grund av illamående) och nu med tanke på foglossningen jag har nu så blir det ingen träning den närmsta tiden heller och när bebisen har kommit så blir det mer tid i Lund och då är det dumt att betala en gymavgift här i Västerås. Jag pratade med gymet idag och det var bara en månads uppsägningstid så det är bra (jag trodde att det var tre månader). 
Jag saknar träningen och hoppas att foglossningen ger med sig lite så att jag kan ge mig ut på lite längre promenader snart.
 

Kommentarer
Postat av: kusin-elin

Haha!
Köttfärssås var min favvo också, båda magarna.
Hoppas du mår bra trots foglossning, inte roligt det.
Kram på dig

Svar: Jaha, vad kul =0). Det kanske är ett släktdrag ;-). Jag mår bra och foglossningen håller sig bra när jag inte rör för mycket på mig. Hoppas att allt är bra med er! Stor kram!!!
Kristin

2012-11-21 @ 10:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0