Trötta torsdagen

Igår var det fullt upp och angående ny BH så återkommer jag till det i ett separat inlägg för där behöver jag tips.
Anna kom över igår och åt middag med mig innan kören, det dröjer tills vi ses igen så det var mysigt att få lite egentid innan kören.
På kören sjöng vi julsånger för hela slanten och jag njöt! Som jag har skrivit tidigare så är julen min favorithögtid och jag gillar allt som har med julen att göra, speciellt musiken.

Jag hade hoppats på sovmorgon idag eftersom sömnen inatt var näst intill obefintlig men ungefär klockan 07.30, efter 3 timmars sömn, tyckte min kropp att det var dags att vakna. Vi får se hur länge jag lyckas hålla mig vaken när jag sätter igång med kurslitteraturen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0