Auktionsdrömmar

Jag har alltid gillat auktioner och second hand-affärer och för några veckor sedan fick jag nys om en auktionshemsida där de har många fina möbler, mest i äldre stil. De har även smycken och andra saker och jag har varit inne flera gånger i veckan och tittat och idag dök det upp någonting som skulle passa mig perfekt! Jag  har lagt ett ganska lågt bud så jag tror inte att det finns någon chans att den blir min, men hoppas kan man alltid.
 
Det jag har lagt bud på nu är en sekretär i gammal fransk stil (jag älskar att blanda ny och gammal stil). Den vore perfekt att ha smycken i, antingen i sovrummet eller i en walk in closet... Det finns gott om utrymme för en sådan i det nya huset, frågan är bara om jag har så mycket roligt att stoppa in där. Å andra sidan så behöver det inte bara vara kläder där. Jag har tänkt att min man ska få ett eget utrymme som han får bestämma vad det ska innehålla och så kan jag ta ett av de andra rummen... Nu måste jag ut och googla efter walk in closet-inspiration.
 
Såhär ser sekretären ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0