En bra dag

Jag och Linda hade en mysig lunch på Vivaldi, de har jättegoda sallader och dit går jag snart igen.
Efter lunchen blev det en shoppingrunda, snart ska ni få se vad jag hittade. När jag hade lämnat av sakerna hemma blev det en promenad på drygt en timme bland olika villakvarter nära centrum. Jag vet inte om det är hormonerna men jag som inte har haft en tanke på hus tidigare är nu riktigt sugen på att bo i villa! Det var fina kvarter jag gick runt i och det fanns många fina hus. Jag längtar verkligen efter hus!
På väg hem blev det en tur in till Igor för att handla middagsmat och där träffade jag på en gammal vän som jag inte har träffat på flera år. Vi blev ståendes ett bra tag och pratade om vad som jag hänt sen sist.
Nu är jag hemma och det är dags för mellis, på Konsum hade de fruktfat för 20kr så ett sånt fick följa med hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0