FRANK, sovmorgon och lunchdejt

Härliga sovmorgon! Jag mår så mycket bättre när jag får sova nån timme extra på morgonen. Jag hade mycket sömn att ta igen inatt och jag sov ovanligt bra även om det tog en stund att somna.
Idag blir det lunch med Linda, det ska bli så skoj att träffa henne igen. Efter det blir det en runda på stan och ICA för att fylla på förråden här hemma, allt gapar tomt när vi har varit borta några veckor.

Igår hann jag inte med middag innan kören, och på körfikat fanns det bara kakor så det fick bli ett snabbt besök i baren på FRANK efter kören.
Jag åt en ljuvlig soppa till förrätt och piggvar med trattisar och svart trumpetsvamp, åh så gott det var! (Bilderna blev lite mörka men här ser ni lite av maten).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0