Hallelujah moment?!?

Balen vi ska på imorgon anmälde vi oss till i sista stund för jag skulle egentligen varit upptagen på annat håll den här helgen. När vi väl hade anmält oss kom frågan. Vad ska jag ha på mig? Det är högtidsdräkt som gäller, vilket betyder långklänning och jag kommer inte i någon av mina balklänningar så som magen ser ut nu och det var alldeles för kort tid, och för dyrt, att försöka hitta en balklänning som passar gravida så jag gav mig ut på nätet för att leta efter en vanlig långklänning som jag kunde ha.
Jag hittade en svart, enkel långklänning till halva priset på Nelly.com som jag klickade hem i tisdags kväll med förhoppning om att den skulle hinna komma innan lördag.
Idag fick jag ett sms från posten där det stod att det finns ett paket att hämta, nu är det så att jag har ett annat paket på väg från Nelly.com så jag vet inte vilket det är som har kommit men jag håller tummarna och hoppas att det är den svarta klänningen och att den är bra i storleken så att jag kan ha den imorgon.
Jag ska ge mig iväg till Konsum om en stund och se efter om det var rätt paket.
 
Såhär såg jag ut på vårbalen 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0