Handling och ingen kör

Jag har precis kommit hem från handling på ICA. Kvällens middag ska mannen fixa (hans önskemål) så jag kan mysa i soffan med datorn och TVn. Det var nästan tomt på ICA så det gick riktigt snabbt att handla idag, jag var hemma efter ca 30 minuter!
I Västerås är det kör ikväll men eftersom jag ska bort med mannens jobb imorgon kväll så befinner jag mig i Skåne. Det är tråkigt att missa repet, dels för sångerna men till stor del så saknar jag vännerna. Vi har ca 10-15 minuters paus och det är alldeles för kort tid för att hinna ikapp allt som hänt senaste veckan så oftast blir vi kvar en lång stund efter kören så att vi hinner prata klart.
 
En bild på delar av kören, tagen i England februari 2012.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0