Hemmakväll eller körkonsert, det är frågan

Jag är hemma efter en runda på stan. Det blev en ganska lång promenad och det känns i ryggen. Tyvärr hittade jag inte det jag letade efter men jag fick njuta av solen.
Jag var alldeles för varmt klädd så jackan åkte av när jag kom fram till stan. Jag tittade en del på höstrean också men hittade ingenting speciellt och när jag började känna av ryggen så vände jag hemåt igen.
 
Nu sitter jag i soffan och funderar på om det ska bli en lugn hemmakväll eller om vi ska ut på körfestivalen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt med körfestival! Jag hade gått om jag orkat, men förstår om ryggen inte pallar.

2012-10-19 @ 15:53:45
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0