Hjälpen är på väg

Jag älskar att vara gravid, även om det inte alltid låter så. Jag är så tacksam för att vi har fått den här möjligheten och jag gillar varje minut, även när jag har hormonutbrott eller gråter för att det gör så ont av foglossningen. Jag stortrivs alltså men när det går så pass långt att jag inte vill gå ut för att jag får så ont sen så har det gått tillräckligt långt. Ett foglossningsbälte är nu på väg hem på posten och förhoppningsvis kan det stabilisera lite och underlätta så att jag iallafall kan uträtta ärenden, handla och ta mig till och från kören, tåget osv. så att jag kan fortsätta att vara social. Jag hoppas att det här hjälper för jag vill kunna röra på mig under graviditeten, iallafall med promenader som ändå så känns rätt skonsamt.
Såhär ser magen ut nu i vecka 19.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Foglossningsbälte är bäst! Jag hade fortfarande ont om jag gått länge, men på kortare sträckor var det suvve. Tänk också på att minsta klack på skorna var döden - i alla fall för mig. Så när foglossningen väl kommit så var det tennisskor som gällde.

Svar: Jag har kört utan klack och 99% gympadojjor de senaste veckorna men tyvärr gör det ingen skillnad, jag får lika ont ändå men då är det ju bra om bältet funkar =0).
Kristin

2012-10-25 @ 20:50:39
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0