Kärlek med kunglig glans

Foto: Patrick Demarchelier/Kungahuset.se
 
Hurra och grattis till Madeleine och Chris! Bilden ovan tycker jag är fantastiskt fin men den korta film som hovet har släppt på sin hemsida tyckte jag inte sa så mycket, jag hade velat ha en riktig intervju och dessutom avslutade prinsessan med tihi!?!
 På följande länk hittar ni filmen:
http://www.kungahuset.se/kungafamiljen/aktuellahandelser/aktuellt2012oktoberdecember/prinsessanmadeleineochherrchristopheroneillforlovade.5.292a62ce13848168ac52a4e.html
 
Jag älskar kungahuset och längtar efter sommarens bröllop! Jag kommer att sitta klistrad framför TVn med tiaran i håret och finkläderna på. Även om jag kanske inte kan dricka champagne så ska jag skåla och äta snittar och ha det bra! När Victoria och Daniel gifte sig så satt jag fastklistrad framför TVn hela dagen och fällde många tårar, då var det ca 2 veckor kvar till jag och Håkan skulle gifta oss och jag var verkligen inne i bröllopsbubblan.
 
Ps. Visst är Madeleine snygg i mörkt hår? Hon passar även i det blonda men det här känns riktigt höstigt och fint.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag tycker precis som du, men är ilsken och arg och ledsen på Camilla Hernemark, usch.
Jag kommer att vara klistrad vid Tv:n.
Kram

2012-10-25 @ 14:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0