Läsa, läsa, grått och regn

När jag läser hela dagen så är jag inte så aktiv här på bloggen. Idag har jag läst och tittat på föreläsning och jag ska fortsätta imorgon också för det tog längre tid än tänkt.
Mörkret ute gör mig trött och seg och eftersom jag inte kan ge mig ut på promenad och få frisk luft så stannar jag inne och blir ännu tröttare och då tar det längre tid att läsa.
 
När bilen kommer hem så blir det en tur ut i Lund för att leta efter en sån här gravid kudde/korv som man har när man sover så att man slipper använda 4 kuddar. Jag har hört att den finns på Lidl ibland så vi börjar där, därefter ska det inhandlas kvällsmat och frukost till imorgon.
 
För ett år sedan idag gjorde jag det här höstkollaget. Hösten har så många fina färger men idag har det bara varit grått, trist och regn. För att motverka det satte jag på mig en glittrig tröja idag men det har tyvärr inte hjäpt så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0