Lunch på Gränden

Jag har precis kommit tillbaka från lunchen. Jag och Pernilla gick till Gränden, det vad riktigt länge sen jag var där och jag tog dagens som var kyckling med pasta.

Jag har en massa ärenden att fixa medan jag är i Västerås och på förmiddagen försökte jag att spåra ett paket som inte har blivit levererat från UPS, nu är det hittat och jag får ta mig till Tunbytorp för att hämta det. De kan nämligen inte leverera ett paket om det inte finns någon portkod. Jag försökte att få dem att ringa mig när de är utanför så springer jag ner och hämtar paketet men det gick inte så nu får jag åka och hämta det istället.
Jaja, då får jag en liten utflykt att åka på :).

Såhär såg lunchen ut.


Kommentarer
Postat av: Sandra

åh har oxå varit på gränden å käkat när jag varit hos min kompis i västerås :D så god mat :) och fika såklart!

2012-10-23 @ 01:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0