Mot Malmö och bloggtorka

Usch vilken bloggtorka jag har haft idag. Dels så har bloggen strulat och raderat de inlägg jag har försökt att publicera och till slut så gav jag upp. Och sen är det så att jag lätt får bloggtorka när jag är hemma hela dagen, då händer det inte så mycket spännande att skriva om.
Imorgon blir det iallfall en tur på stan, oavsett väder! Idag har det varit uppehåll större delen av dagen men eftersom jag fixade håret imorse (jag blåste det rakt) inför ikväll så ville jag inte gå ut i regnet och bli lockig igen. Så det har blivit ytterligare en dag framför datorn, men det är bra för jag har fått mycket gjort.
 
Nu är det hög tid att byta om och dutta på lite mascara för snart åker jag till Malmö!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0