Packning och plugg

Vi hade en lugn hemmakväll igår och vi tvättade inför resan. Vi tittade på sista avsnittet av Lilyhammer, jag hoppas att det kommer flera säsonger för den är riktigt bra!

Idag blir det några föreläsningar och så står packning på schemat. Det är så svårt att packa till Island, jag har aldrig varit där så jag vet inte hur det är men jag har fått höra att det är riktigt kallt och blåsigt och jag vill inte frysa så det känns som att halva vintergarderoben får följa med. Jag ska prova kläderna innan och se så jag kommer i dem, annars är det inte så stor idé att ta med dem.

Här ser ni gårdagens middag, köttfärslimpa med potatismos, morötter, rårörda lingon och gräddsås. Min man är verkligen en mästerkock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0