Partaj ikväll

God morgon på er! Jag har varit uppe en bra stund för att göra mig i ordning, fixa frukost och framför allt matsäck som jag ska ha med mig på tåget.
Jag borde ha gjort det igår men jag var inte på strålande humör så det fick vänta tills idag.
Jag fick en faslig foglossning efter promenaden igår, och det tillsammans med att jag inte åt någon lunch (jag var för trött för att fixa det när jag äntligen kom hem) + alla hormoner i kroppen gjorde mig till en väldigt ledsen och sur Kristin igår.
Min underbara man fixade middagen och gjorde allt för att få mig på bra humör igen och det blev bättre, men ibland önskar jag att jag kunde tygla mitt humör lite bättre så att han slapp se vilken (ledsen) häxa jag kan vara ibland.

Idag bär det av till Västerås för min del, jag ska fira min fina vän som fyller jämnt imorgon. Det ska bli skoj!!
Jag hoppas att jag kan powernappa lite på tåget så att jag är utvilad när jag kommer fram.

Matsäcken består av baguetter med tonfiskröra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0