Provet är klart och väderkoll

Jag har haft ett par effektiva timmar som avslutades med rytmprov, jag har dragit ut på rytmprovet men jag ville ha det gjort innan Island så idag tog jag tjuren vid hornen och tryckte på "starta prov". Det var lite läskigt faktiskt men det gick otroligt bra! Eftersom det görs via internet så får jag svar direkt och jag hade alla rätt!
Jag är inte klar för idag men det känns bra att kunna bocka av det värsta, nu är det några föreläsningar och övningar kvar innan jag är klar.

På tal om Island så tittade jag på väderappen. På torsdag och fredag har vi utflykter så då är det roligt om det är uppehåll och det verkar det faktiskt bli. Det är dock kallare där än här så några varma koftor får följa med i resväskan.


Kommentarer
Postat av: Lena

Häftigt att åka till Island, det vill Peter oxå.

2012-10-01 @ 19:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0