Pyssel

Tiden har verkligen gått fort idag! Jag har varit på pysselhumör hela dagen så jag bestämde mig för att göra ett fotoalbum. Det är så tråkigt för jag har knappt framkallat en bild sen jag började med digitalkamera och nu har jag över 30 000 bilder som finns på datorn samt på en extern hårddisk och då blir det inte av att man tittar på dem.
 
Jag blev inspirerad av Elaine som driver en av mina favoritbloggar http://elaineeksvard.se, hon har börjat göra fotoalbum och tipsade om iPhoto. Jag har försökt att göra fotoalbum tidigare på olika hemsidor men det har varit så krångligt så jag har inte lyckats slutföra det nån gång men nu har jag gjort ett album för Islandsbilderna och det var lätt och gick ganska snabbt. Jag hoppas att slutresultatet blir bra för isåfall ska jag göra ett helt gäng till från olika resor men även med vardagsbilder.
 
Här nedan ser ni en av bilderna som fick vara med, det är Strokkur som sprutar vatten 30 meter upp i luften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0