Rea på MQ

De har rea på MQ, vilket jag inte visste om, men jag var där hittade jag både en varm tröja och en väska till bra pris.
 
Jag är väldigt frusen av mig så den här tröjan är perfekt i höstrusket. Det finns gott om plats för magen att växa så jag kan förhoppningsvis ha den ett bra tag till.
 
 
 
Väskan är perfekt när jag ska ut och gå och jag inte vill ha den i handen eller hängades på ena axeln. 150 kronor fick jag ge för den, riktigt bra pris! Krämen framför väskan kommer från Bodyshop, den här gången blev det ett deostick då det ska vara ännu mer effektivt än den i burkform. Jag smörjer in magen och låren för att minimera bristningar som kommer när man är gravid. Nu beror det till största delen på gentiskt arv om man får bristningar eller inte men det är bättre att försöka underlätta lite för huden iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0