Sköna söndag

Vi har haft en riktig slappardag här i Lund och det är så skönt! Det är inte ofta som vi har en oplanerad helgdag så det gäller att njuta när tillfälle ges. Vi sov länge, åt frukost tillsammans (det händer i princip aldrig) och har tittat på TV, skypat med Edvin och myst runt. Min kära man har gjort en insats och städat här hemma och nu har vi precis kommit hem efter en kylig promenad till affären. Jag hämtade ut mitt paket från Nelly.com (jag visar bilder på det imorgon) och så handlade vi det som saknades till kvällens middag.
Idag ska vi testa något nytt, som vi har ätit flera gånger men aldrig lagat själva men jag hoppas att det blir bra.
Nu ska vi fixa maten och titta på när Frölunda krossar AIK, de ligger under just nu men jag hoppas på bättring!
 
Här är Edvin i gungan tillsammans med Anton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0