Söndag

Vi fick en sovmorgon idag och det var riktigt skönt för jag vaknade vid 3-tiden inatt av en mardröm som var helt hemsk! Det tog lång tid innan jag kunde slappna av och somna om. Det är inte ofta jag har mardrömmar men den här var så verklig och jag minns fortfarande varje detalj, usch!

Nu ska vi iallafall ut på roliga äventyr! Vädret är inte det bästa men så länge den inte börjar regna så är jag glad. Jag hoppas att jag hinner uppdatera er innan vi ska iväg på repetition med kören i eftermiddag. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anna

Så spännande! Håller tummarna för att det blir som ni önskar!

2012-10-14 @ 14:07:47
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0