Tågfunderingar

Just nu är vi någonstans utanför Flen (det är fint att jag har väntat i mer än en kvart på att vi ska komma fram till ett ställe där det finns täckning så att jag kan skriva). Regnet öser ner och enligt prognosen ska Västerås möta mig med 7 grader och regn, till skillnad från Lund där det är 16 grader och sol.

Sömnen har uteblivit så det får bli lite vila när jag kommer hem istället, om jag känner att det behövs. Med tanke på dagens festligheter så började jag fundera på hur jag vill fira min 30-årsdag. Det är fortfarande några månader kvar men frågan är hur mycket jag kommer att orka med då... Hmm, det är något jag får fundera över. Jag gillar festligheter så jag vill inte hoppa över firandet helt, så mycket vet jag iallafall.

Såhär ser det ut utanför fönstret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0