Ultraljudet

Jag har kommit till Lund. De fick byta framhjulet på planet innan vi kunde lämna Arlanda så vi blev lite sena men jag vilade/sov så det märkte jag inte av.

Ultraljudet gick jättebra imorse och allting såg bra ut. Lille Skrutt ville inte riktigt samarbeta med barnmorskan och gömde både huvudet och vänstra kammaren i hjärtat med händer och konstiga ställningar. Hon fick jaga runt ett bra tag men sen fick hon se det hon ville.
Enligt storleken på Lille Skrutt (det är så man fastställer åldern på fostret) så kommer den några dagar senare än vad de sa på förra ultraljudet.
På den här bilden ser man ansiktet i profil, vi fick papperskopior så jag har försökt att fota fotot därför är det kanske lite svårt att se ordentligt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin Liten Skrutt! och vilken söt näsa!

Svar: Haha, ja eller hur! Den ser ut att ha en riktigt stor kran ;-)
Kristin

2012-10-15 @ 15:44:35
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Anna

Så menade jag verkligen inte... Det är ju en liten söt "knopp"! I jämförelse med resten av huvudet är ju näsan inte alls stor. :)

Svar: Nej jag vet, det är bara jag som tycker det ;-) Jag tyckte redan på förra ultraljudet att näsan var väldigt stor, men söt!
Kristin

2012-10-16 @ 07:44:01
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0