Vilken morgon

Idag var vi uppe tidigt. Vi hade tid på sjukhuset kl 08.30 så vi beställde en taxi till 08.00 men, som vanligt, så kom det ingen taxi. Det är fjärde gången sen i våras som det strular med Taxi Västerås. Kvart över dök den upp, efter 3 samtal till växeln. Jag som redan mår illa på morgnarna mår ju inte direkt bättre av att bli stressad. Jag stod där med gråten i halsen, stressad och nervös och väntade. Vi kom ut från hissen kl 08.29 så vi hann precis men det tog ett tag innan jag lugnade ner mig.

Ultraljudet gick bra och när jag kommer hem ska ni få höra mer om det. Nu sitter jag på stationen och väntar på tåget till Stockholm.


Kommentarer
Postat av: Anna

Men fy vad dåligt! Jag tycker helt klart att ni ska ha kompensation från TV, det finns ju en anledning till varför man beställer en taxi i förväg. Funkar det lika dåligt med andra bolag?

Svar: Vi ska höra av oss till dem igen men vi ville lugna ner oss först och kolla upp vem vi ska prata med. Taxi Skåne har aldrig missat en körning eller tidsbokning, det kanske är dags att testa ett annat Västeråsbolag nu som fixar det bättre.
Kristin

2012-10-15 @ 11:37:41
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0