Walk in closet-drömmar

Min walk in skulle ha heltäckningsmatta, inte så praktiskt kanske men skönt när man är barfota, i annat fall en tjock, stor, härlig matta. En fin kristallkrona i taket, en skön schäslong och en bra helfigursspegel i gammal stil. Det skulle finnas gott om förvaring till väskor och smycken och kläderna skulle vara indelade i vardags- och festkläder och vara sorterade i färgnyanser...
 
Jag vet inte om det blir någon walk in, men det vore mysigt!
 
Här kommer några inspirationsbilder men min dröm-walk in skulle vara lite mer som ett lyxigt rum än en klädkammare...
 
 
 
 
 
 
 
 
När jag googlade runt efter inredningsbilder så fick jag så mycket inspiration till inredning. Vi tar med oss det mesta till nya huset så vi behöver inte en massa nytt men oj vad sugen jag blev på ett helt nytt möblemang! De bilderna får komma i ett eget inlägg en annan dag när jag drömmer mig bort, det finns så mycket fina hus, rum och möbler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0