Busy busy

Ojojoj, den här helgen har bara rusat förbi och jag har haft lite ledigt från bloggen.
Jag har kommit till Västerås och bjöd hem familjen på fika, jag svängde ihop en sockerkaka och kolakakor och så tog jag fram kladdkakemuffins från frysen så det blev ett härligt fikabord.
Anton fick en pannkaka och det smakade riktigt bra, speciellt grädden som var en favorit :-).
Nu har jag precis kommit hem från en promenad och ikväll blir det lugnt, jag har bakat bröd som jag ska avnjuta med te.
Imorgon kommer det bilder på helgens shopping.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att du är tillbaka i Vässan nu. Längtar tills vi ses. Kram

Svar: Å nu är det inte långt kvar!!!
Kristin

2012-09-09 @ 21:46:51
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0