Date night

Vi gick till Hattis igår när vi hade date night. De har god mat och jag gillar miljön därinne. Dessutom har de alltid en 3-rätters för 295 kronor, det tycker jag är ett väldigt bra pris. Den varierar från kväll till kväll och igår innehöll den följande.
Toast Skagen, wallenbergare med potatispuré och lingon och till efterrätt snickerspaj. Det är precis en meny i min smak! Allting smakade ljuvligt men jag lämnade lite på varje rätt eftersom jag inte riktigt fixar en 3-rätters.

Idag har jag haft en lugn morgon, jag har gått igenom mina favoritbloggar och tittat på TV men nu är det dags att ta tag i dagen!


Kommentarer
Postat av: Lena

Åh va jag oxå skulle vilja gå ut o äta... Lät ju jättegott förutom förrätten eftersom jag inte äter fisk/skaldjur... Men Peter hade älskat den!

2012-09-12 @ 18:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0