Jag blickar framåt

 
 
Jag har sovit ett par timmar på eftermiddagen, det är liksom det enda sättet att slippa illamåendet just nu. Imorgon ska jag till barnmorskan och då ska jag fråga henne hur det är med åksjuketabletter, de kan hjälpa när man är gravid och med tanke på att jag ska på semester nästa vecka så vill jag gärna må bättre då.
 
Planerna för kvällen blev ändrade så jag ska snart ge mig ut och köpa någonting att äta. Det får bli en lugn hemmakväll och om det inte är något bra på TV så får det bli lite läsning istället. Jag blev så otroligt sugen på orientalisk kyckling som ni ser på bilder ovan men det får vänta tills jag kommer till Lund senare i veckan.
 
Jag har låtit så seg och tråkig här på bloggen idag då jag inte har varit på topp men jag blickar framåt och hoppas att jag är piggare och gladare imorgon!
 

Kommentarer
Postat av: nathalie

Lite illamåendetips!: Akupressurband, finns att köpa på apoteket, tog bort värsta udden för mig. Ingefära-the/kalla drinkar....bara riva ner lite. Frisk luft. Byt tvätt- och sköljmedel till HELT OPARFYMERAT:) Tabletter postafen kan funka bra också. Kram!

Svar: Tack för tipsen! Jag älskar att det har blivit höst och det är kyligt ute för det hjälper verkligen =0). Det blev en lugn promenad genom centrum och efter det mådde jag bättre ;-)
Kristin

2012-09-25 @ 20:33:36
URL: http://nathaliewayne.blogg.se
Postat av: Ida

Åksjukearmbanden (Seaband) gillar jag också. Ha alltid med dig något litet att tugga på (inte bra för tänderna men det får vara värt det). Försök att dricka mycket. Mineralvatten hjälpte för mig mot både illamående och halsbränna.
Kämpa på. Det är värt det! <3

Svar: Knäckebrödet är min bästa vän, jag har det alltid i väskan =0) mineralvatten hjälper mig också, jag vet inte varför det hjälper bättre än vanligt vatten men det tycker jag och jag kan riktigt längta efter mineralvatten :)
Kristin

2012-09-25 @ 21:10:18
Postat av: Anna

Åh vännen, jag lider verkligen med dig! Håller tummarna så de vitnar för att du ska få må bättre snart. Och du, det är ok att klaga när man inte mår bra. Hade jag mått som du när jag var gravid så hade jag nog inte pratat om annat för att det hade varit sååå synd om mig. Jag tycker du är så tapper. Kram på dig min vän och hoppas, hoppas det är en bättre dag i morgon. Ses då! Kram

Svar: Tack igen ;-) ja, den lär ju inte vara värre än idag iallfall (om den är det så får barnmorskan det jobbigt ;-) KRAM!
Kristin

2012-09-25 @ 22:58:29
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0