Missoni Lindex

 
 
 
Det blev en snabbvisit på Lindex för jag mår inte helt toppen idag, illamåendet vill inte riktigt ge med sig (förutom när jag äter) men jag hann ända prova några läckra klänningar. Den här typen av mönster är verkligen inne i höst och jag tycker att det är så snyggt! Sen passar de inte mig perfekt med tanke på att jag börjar få en liten mage och den kommer förhoppningsvis inte att bli mindre förrens i vår. Flera av klänningarna hade fått följa med mig hem och jag hade haft en platt och fin mage ( det var det inte ens innan jag blev gravid men man kan ju hoppas på efter ;-). Det fanns en hel del annat också; sjalar, skor, väskor, handskar, mössor och barnkläder för att nämna några exempel.
Jag hittade en härlig sjal som man både kan ha som halsduk och vira in sig i när man är frusen. Jag ska ta en bild på den lite senare när kameran är framme. Förutom den blev det några rosa band som ska pryda mina jackor i höst.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0