Nageldags

Middagen igår blev lyckad. Jag bjöd på lax med potatispuré, ärtor och hollandaisesås. Vi fick mysa lite med Tage innan vi gick till kören och jag hoppas att vi snart kan göra om det.
Jag kom hem senare än vanligt från kören igår, i vanliga fall stannar jag kvar och pratar en stund men igår kom jag hem vid 22.30 tror jag, vi hade väldigt trevligt så tiden flög iväg!
Idag blev det tidig uppgång och jag har skrotat runt här hemma och hunnit med lite läsning inför eftermiddagens föreläsning. Hela dagen är fullspäckad och om en stund ska jag iväg och fixa naglarna hos Jessica.


Kommentarer
Postat av: Anna

men oj! Då var du ju kvar en timme efter att jag hade åkt!

Svar: Ja, jag och Caroline stod utanför min entré i en timme...det blev lite kallt på slutet ;-)
Kristin

2012-09-13 @ 10:13:05
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0