Saknad och söndagsmys

Jag har satt på mig pyjamas, tagit med täcket in i vardagsrummet och sitter nu uppkrupen i soffan och tittar på Beckfilmen. Jag gillar söndagskvällar, att få mysa framför en film och ta det lugnt inför veckan som kommer.
Den här söndagskvällen är inte lika mysig för jag är själv. Jag fick äta mina makaroner ensam framför datorn (eftersom jag är själv så blev det samma mat som på lunchen).
Håkan är bortrest i jobbet ett par dagar och jag saknar honom redan, trots att vi sågs imorse.
När vi så småningom bor tillsammans på heltid så kommer det att kännas väldigt lyxigt att få träffa varandra nästan varje dag, eftersom H har det jobbet han har så är han borta ibland, men det kommer att bli betydligt bättre än vi har haft det de senaste sex åren.
Nu ska jag sluta deppa och tänka på den fina helgen vi har haft i Stockholm med våra föräldrar!

Min fina man


Kommentarer
Postat av: Anna

Usch vännen! Jag lider verkligen med er! Jag kan inte föreställa mig hur det skulle vara att vara ifrån varandra så mycket som ni är. Måste vara jättetufft. Men en vacker dag så vänder det och ni bor i Vässan på heltid båda två, så ni får rå om varandra och vi får rå om er ;) Kram

Svar: Tack fina du! Ja, jag längtar verkligen till Vässantiden även om det kommer att dröja innan vi är där ;-)
Kristin

2012-09-16 @ 21:30:31
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0