Skaldjur och skolfix

Vi hade skaldjurskväll igår. Jag hade köpt räkor, signalkräftor och havskräftor och till det hade vi baguette, chiliaioli och tomater. Jag var rädd för att vi inte skulle bli mätta men det var inga problem, det blev över av både räkor och kräftor. Räkorna var nog min favorit, särskilt när de doppades i aioli. De hade riktigt god smak och är lite lättare att skala än kräftorna.
 
 
 
Idag har jag tagit tag i skolan, jag har anmält mig, fixat inloggningar och beställt kurslitteratur. Jag har försökt att göra det här innan skolstart men det har inte gått så bra för det har strulat en del.
Nu sitter jag och äter köttbullar och makaroner och efter det ska jag titta på min första föreläsning, det ska faktiskt bli roligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0