Slurp!

När jag kom till Lund var det dags för lunch så jag gick till Grands Deli och köpte med mig mat hem. Eftersom jag inte kunde välja så blev det både pytt i panna med stekt ägg och Sten Bromans köttbullar med tillbehör (jag gick in dit för att köpa någon god soppa men de hade ingen rolig sort idag). Det är två portioner i varje förpackning så det finns mycket mat kvar men Ed är hemma så det går förhoppningsvis åt mer mat under dagen. Jag åt köttbullar till lunch för de var bara att värma (äggen till pytten fick man steka själv och det orkade jag inte).
Eftersom jag glufsade i mig maten direkt blev det ingen bild så ni får se bilder från igår eftermiddag när vi hälsade på mamma och vi hade sångstund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0