TACK!

Från djupet av mitt hjärta vill jag tacka för alla kommentarer och glada tillrop här på bloggen, facebook, sms och mail. Det är helt fantastiskt vad ni är underbara! De har dagarna har jag gått i ett lyckorus och haft ett leende på läpparna! Tusen tack, här kommer ett fång med rosor till er!
 
Jag hade svårt att somna igår kväll så jag tröstade mig med att jag kunde ta en rejäl sovmorgon imorse. Håkan pussade mig innan har åkte till jobbet imorse och då insåg jag att det inte alls blir någon sovmorgon idag. Jag har fullt upp hela dagen! Klockan 10 är första grejen och då ska jag ha hunnit göra mig iordning och plocka undan lite här hemma (det är konstigt det där, jag kan alltid plocka lite, varför kan jag bara inte hålla ordning och ha var sak på sin plats?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0