Tidig hemgång

Det blev bara ett halvt körrep för mig idag, dels så mådde jag illa plus att jag hade huvudvärk, inte det bästa när man sitter och sjunger. Nu är jag hemma och har jag druckit 5 stora glas vatten och huvudvärken är mycket bättre! Frågan är bara hur många gånger jag får springa på toaletten inatt...
 
Jag har packat och plockat undan lite här hemma. Imorgon bär det av till Skåneland och jag hoppas att jag har fått med mig allt inför Islandsresan. Jag har bara en liten rullväska så jag har svårt att få plats med allt som ska med, särskilt gympadojjorna som tar upp halva väskan.
 
Trots att jag är illamående så är jag sugen på det här, tyvärr (eller det är nog bra) så finns det inget sådant hemma.

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att du fått i dig vätska, det förlorar du ju en del ;) Gosa ner dig i sängen och vila inför resan i morgon. Ha det underbart på Island och så ses vi när du kommer tillbaka ;)

Svar: Tack, det ska vi ha. Vi ses i oktober ;-)
Kristin

2012-09-26 @ 22:41:23
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0