Titta vad som finns i min mage!

We´re having a baby! If everything goes as planned we will have a new family member i March next year.

Jag och Håkan ska få en bebis! Om allt går som det ska så är det tänkt att den ska titta fram i mars nästa år. Det är fortfarande långt kvar men den första tiden har verkligen flugit fram!

Jag har inte varit på topp under de här månaderna, jag har varit trött och mått ganska illa vilket kanske har märkts lite här på bloggen då morgoninlägg inte har varit vanligt förekommande och jag har vilat väldigt mycket. Såhär såg en del av vår USA-semester ut.

 

Vi är jätteglada över bebisen och håller tummarna för att vi ska klara det hela vägen, vi har haft missfall tidigare men risken har minskat avsevärt nu när vi har passerat vecka 12. Vi var på ultraljud härom veckan och fick titta på sötisen, som såg pigg och glad ut. Det var härligt att få se hur det lilla hjärtat tickade och vi fick även se hur den drack av fostervattnet (man såg liksom hur den gapade och stängde munnen).

Såhär såg vår bebis ut i vecka 13


Kommentarer
Postat av: Lena

Åh va kul! Ett stort grattis till er!

Svar: Tack Lena!
Kristin

2012-09-17 @ 17:08:31
Postat av: Jonna

Jätteglad för er skull! Vad roligt ;-) Gravidkramis från Mig ;-)

Svar: Tack Jonna! KRAM på dig!
Kristin

2012-09-17 @ 17:30:34
URL: http://my.opera.com/PrincessLeya/blog/
Postat av: Anna

Stort grattis till er! Världens roligaste resa börjar för er!

Svar: Tack Anna, vi ser verkligen fram emot det här!
Kristin

2012-09-17 @ 17:35:18
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/annasvarld
Postat av: Stefan och Emelie

Ska bli så kul :)!! Stort grattis igen! Säg till när ni behövdes barnvakt ;)

Svar: Tack!! Ja gärna, det kommer att behövas ;-)
Kristin

2012-09-17 @ 17:38:19
Postat av: Linda

Åååå va roligt! Stort grattis! Kram Linda

Svar: Tack Linda! Kram på dig!!
Kristin

2012-09-17 @ 17:56:30
Postat av: Maria

Åhhh så roligt! Tyckte väl att du hade vatten i glaset på bilden från Ulla Winblad! :-) Var det då ni berättade nyheten för föräldrarna? STORT GRATTIS till er båda! Håller tummarna för att det går vägen denna gång och att du mår bra! Kramar i massor!!! <3

Svar: Haha, ja det stämmer. Jag trodde inte att det skulle synas =0) Tack så mycket! Våra föräldrar har vetat om det i några månader, det är ganska genomskinligt att man inte dricker när man alltid gör det annars ;-) KRAM!
Kristin

2012-09-17 @ 18:22:22
Postat av: Anna P

Så oerhört roligt att ni ska få en bebis!! Är jätteglad för eran skull! :) Kram

Svar: Tack Anna! =0)
Kristin

2012-09-17 @ 18:49:29
Postat av: Ida Selin

Åh en sån underbar nyhet!! Stort grattis till er båda!!
Då blir vi lite mammalediga tillsammans och kanske kan få till lite dejter?
Stora kramar!

Svar: Tack Ida! Ja, gärna. Jag kommer att vara större delen av tiden i Skåne men ibland är jag här uppe =0)
Kristin

2012-09-17 @ 18:57:22
Postat av: Anna

Måste ju kommentera här också! Du och Håkan kommer att bli världens bästa föräldrar! Jag är nästan lika glad för er skull som om det vore jag själv som var gravid ;)
Kram

Svar: Tack fina du! Ja, vi kan nästan inte tro att det är sant! Stor kram å vi ses på fredag!
Kristin

2012-09-17 @ 21:45:22
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Kusin elin

Som av en händelse hamnade jag på din blogg idag o va glad jag blev! Vilka härliga nyheter du hade!! Stort Grattis till er båda, o lycka till. Ni har en fantastisk tid framför er.
Kram

Svar: Vad roligt och tack! Hoppas att allt är bra med er i Uppsala. Stor kram!!!!
Kristin

2012-09-18 @ 13:25:07
Postat av: Kerstin

Varmt grattis och lycka till!
Kram

Svar: Tack Kerstin!!
Kristin

2012-09-18 @ 14:06:52
Postat av: Nathalie

Hej kristin! WOW; Grattis, jag rös när jag nu smög in på din blogg. Roligt! :)

Svar: Tack Nathalie! =0)
Kristin

2012-09-18 @ 17:22:15
URL: http://nathaliewayne.blogg.se
Postat av: Cinna

Många grattis till dig o Håkan! Ni kommer att bli jättefina ihop. Kramar från Cinna (I o H kommer att bli jätteglada!)

2012-09-19 @ 14:21:39
Postat av: Jocke - HEJA INTERNET

Men guuu såg det här först nu. GRATTIS! :'D

2012-09-21 @ 10:15:34
URL: http://www.hejainternet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0