Första BVC-besöket

 
Idag hade vi Åsa från BVC på besök. Nu i början när vi inte är vana så är det världens grej att passa en tid. Att se till att vi har hunnit äta, duscha, få på oss kläder, mata skruttan, se till så att hon har ny blöja och har kläder på sig tar mer tid än man tror.
Idag kom BVC hem till oss, nästa vecka ska vi dit på besök. Vi började med att prata och Åsa informerade om en massa saker och jag kommer nog inte ihåg hälften ens ;-). Därefter så var det en liten undersökning som avslutades med vägning. När vi åkte hem från BB vägde lilltjejen 3335gr och nu hade hon gått upp till 3560gr, riktigt bra jobbat på en knapp vecka!
 
Annars har vi det ganska bra på dagarna. Just nu är hon inne i en period där hon sover varannan dag och är vaken varannan dag, och när hon är vaken så äter hon konstant så då hinner jag inte med någonting annat. Idag är en sovdag så vi hann till och med plocka undan lite på förmiddagen. Kvällarna och nätterna är lite jobbigare för då har jag feber (det beror antagligen på amningen) så då är jag inte i toppform. Jag hoppas att det är något som går över snart så att vi kan få ha det lika mysigt på kvällarna som på dagarna.
 
Dagens outfit: Byxor Heartbeat design, body från Lindex.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Men åh vad fina ni är! Det är så fantastiskt att hon är här nu, efter all väntan och längtan. Jag blir alldeles tårögd. Stor kram!

Svar: Tack fina du! Ja, jag blir också tårögd när jag ser henne och förstår att hon är här nu!
Kristin

2013-04-09 @ 22:08:19
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Anna - Med Alvora i famnen, en framtid av spänning

Åsa har vi också, hon är verkligen underbar!

Svar: Ja, hon verkar vara kanon! =0) Kul att vi har samma!
Kristin

2013-04-09 @ 23:51:05
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/annasvarld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0