Fräknar på näsan

Idag har det varit en riktigt bra dag. Jag vaknade av en jollrande bebis och att solen lyste in genom fönstret så jag bestämde mig snabbt för att det skulle bli en promenad idag i det fina vädret.
När vi var ute så ringde en vän som också är mammaledig och undrade om vi ville hänga med på en promenad så vi strålade samman och tog en promenad ner på stan där det  blev en glass i solen (vårens första!) på Sigmatorget. Det var så skönt och solen värmde verkligen! Wilma sov gott i vagnen och även de stunder hon var vaken så låg hon nöjd, härligt. Totalt blev det drygt 6 kilometer idag så jag är nöjd.
 
På vägen hem köpte jag med mig en sallad med kyckling och getost, getost har jag inte ätit sen jag blev gravid och det har jag verkligen saknat. Det ska jag njuta av till kvällsmat idag. När jag kom hem tittade jag på mig själv i spegeln och konstaterade av fräknarna har kommit, jag älskar våren och solen och ser fram emot många fler härliga vårdagar och promenader i solen!
 
I tisdags blev jag riktigt glad då vi fick härliga blommor, det passade perfekt då vi kastade våra gamla buketter i helgen (gissa om jag är imponerad, de höll sig fina i 2,5 veckor! Fantastiskt bra!)

Kommentarer
Postat av: Suzan

Så fina blommor!

2013-04-26 @ 17:08:18
URL: http://icanrestwhenimdead.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0