Helg

Gårdagens middag, oxfilé med tillbehör.
 
Hemma hos oss är det ingen större skillnad på vardag och helg just nu, förutom att det är lyxigare mat på helgen :). Gårdagens middag ser ni här ovan och det var första gången på närmare ett år som jag fick äta en rare (blodig låter så barbariskt) oxfilé. Det var så gott, H lyckades verkligen!
 
Idag har vi sovit middag då sötnosen ville ha mat en gång i timmen inatt (själv har hon sen sovit i princip hela dagen). Jag har lekt frisör och så har vi tittat på första matchen i hockeyfinalen. Imorgon får vi besök av några vänner, hittills så har bara närmaste familjen varit på besök men nu när vi börjar landa lite så kör vi igång med besöken på riktigt. Ikväll blir det lugnt med middag och tv-tittande, det är så skönt att vi lät kalendern vara helt tom from slutet på mars så att vi verkligen kan ta dagen som den kommer.
 
I helgen (läs imorgon) ska vi även hinna med lite fix och städning för nästa vecka är jag ensam  med W
så då kommer det nog inte att hinnas med så mycket annat än Wilma och mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0