Helgen har gått för fort

Den här helgen har verkligen gått fort, alldeles för fort tycker jag. Vi fick besök av Wilmas syster Emilia som kom i torsdags och som vi skjutsade till stationen för några timmar sen. Vi har mest myst runt men även fixat en del ärenden och gjort matlådor inför den kommande veckan. När jag och W är själva hela veckan så kan det verkligen behövas färdiga lådor för att hinna med att laga mat går inte såhär i början, det är fullt sjå att bara hinna med att äta.
Det har varit dåligt med uppdateringar här på bloggen sen W kom men jag ska försöka att bli bättre på det, internet har verkligen fått mindre tid, bloggar som jag tidigare läste flera gånger dagligen innan har jag knappt hunnit titta på sen hon kom, samma sak med facebook och andra liknande internetsajter men jag klagar inte, hon är betydligt mer underhållande än allt sånt.
 
Idag hann jag och W med en liten promenad i solskenet, vi träffade Ulrika och strosade runt kvarteret. De var så soligt att solglasögonen åkte på, härligt! Dessutom hann jag med att blåsa håret efter dagens dusch, vilken lyx! När jag och Wilma är själva hemma blir det alltid en snabbdusch på 2 minuter.
 
Emilia och Wilma
 
Utslagen efter dagens bad.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken sötnos! Hoppas jag kan få träffa henne och dig givetvis nån dag =)

Svar: Absolut! Vi får se till att tajma in det när du är i stan :-). Kram!
Kristin

2013-04-22 @ 20:58:50
URL: http://lenaslilla.blogg.se
Postat av: Anna

Vad bra du blev på det här kortet! (och då menar jag mamman och inte lilla W) ;)

Svar: Tack! =0) Det värmer ;-)
Kristin

2013-04-23 @ 11:53:48
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Emilia

Vilka fina bilder! Den på oss blev inte så farlig ändå, som det kändes när dom togs... och den efter badet är för bra!

Svar: Bilden på er blev jättefin! Ja, hon ser så rofylld ut, det gör hon nu också när hon ligger och sover här bredvid :)
Kristin

2013-05-05 @ 21:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0