Ny vecka och BVC

Idag är det ny vecka och för första gången ska vi klara oss själva jag och Wilma. Pappadagarna är slut för den här gången och H är i Skåne för att jobba. Än så länge har allt gått bra och jag har både hunnit med en utflykt till BVC och fått i mig lunch. Det är mer än jag hade räknat med. Dessutom har jag lyckats få Wilma att sova i sitt babynest här bredvid mig i soffan. Oftast så är det bara famnen som gäller när hon ska sova på dagarna och då hinner jag inte med så mycket annat men nu lyckades vi riktigt bra (jag hoppas att det går lika bra resten av veckan).
 
På BVC träffade vi Åsa som konstaterade att hon blir tyngre å tyngre =0). Nu väger hon 3730 gr och är 53 cm lång vilket innebär att hon är prick på sin viktkurva och lite över på längdkurvan.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh va mysigt! Vilket ljuvligt kort på Wilma! Superfint namn! Kram till er!

Svar: Tack å tack ;-). Vi har det riktigt mysigt och har nyss vaknat efter en eftermiddagslur :) så skönt. Kram!
Kristin

2013-04-15 @ 17:20:37
Postat av: Anna

Jag är kär!

2013-04-15 @ 21:20:32
URL: http://annasViktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0