Våren är här!

Här är vi och soptunnorna, vi skulle kanske ha kollat bakgrunden innan vi tog kort...
 
Det känns verkligen som att våren är här nu! Vi kom äntligen iväg på en liten promenad med vagnen idag även om det går väldigt långsamt. Vi var ute i en halvtimme och sträckan var 1 km, men det är en början iallafall.
 
Idag är outfiten mina gamla bebiskläder från 1983. De passar perfekt! Jag är född i februari så de kläder som finns kvar från när jag var liten passar förhoppningsvis årstiderna för henne också så att vi kan använda det som finns sparat.
 
Dagens kofta har mormor (alltså min mamma) stickat och den matchar byxorna snyggt :).
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Selin

Så fin hon är! Har hon fått något namn?

Svar: Tack! Hon heter Wilma :)
Kristin

2013-04-11 @ 18:02:53
Postat av: Ida

Bra val! :)

Svar: Tack Ida!
Kristin

2013-04-11 @ 19:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0